Առաքման եւ վերադարձի պայմաններ

Եթե սպառողին վաճառվել է ոչ պատշաճ որակի ապրանք և եթե նշված ապրանքը ունի արտադրական կամ գործարանային թերություններ և վաճառողը դրա թերությունների մասին նախապայման չի սահմանել, կամ առաքված ապրանքի տեսքը չի համընկնում կայքում եղած նկարին և/կամ նկարագրությանը, ապա սպառողն իրավունք ունի իր ընտրությամբ պահանջել փոխարինել այն նմանօրինակ ապրանքով, կամ այլ նմուշի (մոդելի, ապրանքատեսակի) ապրանքով` գնման գնի համապատասխան վերահաշվարկով: Սպառողի պահանջները քննարկվում են և ապրանքը փոխարինվում է, եթե սպառողը վերադարձրել է թերություններով ապրանքը, նշված ապրանքը չի օգտագործվել, պահպանված է դրա ապրանքատեսքը, սպառողական հատկությունները, ապրանքային պիտակները, ինչպես նաև վաճառված ապրանքի հետ սպառողին տրված ապրանքային կամ դրամարկղային չեկը: Բոլոր դեպքում սպառողը պարտավոր է ապրանքը ստուգել տեղում`առաքիչի ներկայությամբ: Եթե գնորդը ընդունում է ապրանքը և հետագայում գնված ապրանքի հետ խնդիր է լինում, ապա «Ոսկե Ագա» ՍՊԸ-ն դրա համար պատասխանատվություն չի կրում: Մնացած բոլոր դեպքերում համաձայն    ՀՀ կառավարության որոշման, վաճառված ապրանքները փոխարինման ենթակա չեն:

Բացի ինտերնետային պատվերներից, պատվերներն ընդունվում են նաև    091 560 141 կամ 098 560 141 հեռախոսահամարներով:

Առաքումն ու վճարումը իրականացվում է միայն ՀՀ դրամով:

Երկու տարբեր հասցեներում առաքում իրականացնելու համար խնդրում ենք գրանցել երկու տարբեր պատվեր:

Առաքումն իրականացվում է Երևանի տարածքում: Առաքումն անվճար է 5000 դրամ և ավել գնումների դեպքում, իսկ մինչև 5000 դրամից դեպքում առաքումն արժե 1000 դրամ:

Վճարման կարգը

Վճարումը կարելի է իրականացնել `առցանց, առձեռն, IDRAM կամ Tellcel wallet համակարգի միջոցով: Առցանց վճարումները կատարվում են Visa, MasterCard և ArCa վճարային համակարգի միջոցով: Կանխիկ վճարումները իրականացվում են առաքման պահին`ՀՀ դրամով:

  1. Առցանց վճարում: Առցանց վճարումներն իրականացվում են Arca (Master, Visa, Arca) վճարային համակարգերի միջոցով: Եթե արդեն գրանցված եք այդ համակարգերում, ապա համապատասխան տարբերակն ընտրելուց և պատվերը հաստատելուց հետո կհայտնվեք տվյալ վճարային համակարգի կայքում, որտեղ անհրաժեշտ է մուտքագրել այդ համակարգում Ձեր օգտանունն ու գաղտնաբառը և կատարել վճարումը: Եթե դեռևս այդ համակարգերի օգտագործող չեք, ապա կարող եք գրանցվել այստեղ:

  2. Կանխիկ: Սա նշանակում է, որ Դուք Ձեր պատվիրած ապրանքի և դրա առաքման դիմաց վճարում եք պատվերը ստանալիս` կանխիկ գումարով: Առաքիչը տրամադրում է Վաճառքի Պատվերի փաթեթին ամրակցված Ձեր ՀԴՄ կտրոնը: Եթե պատվիրատուն առաջարկում է առաքված ապրանքի համար վճարել հետագայում կամ հրաժարվում է կատարել վճարում, մեր առաքչին իրավունք ունի հետ վերադարձնել առաքված ապրանքը:

  3. Վճարային քարտով` պատվերը ստանալու ժամանակ: Այս տարբերակն ընտրելու դեպքում մեր առաքիչն իր հետ կբերի POS տերմինալ, և դուք կկարողանաք Ձեր քարտով վճարումն իրականացնել հենց տեղում և ստանալ համապատասխան կտրոնը:

  4. IDRAM կամ Tellcel wallet համակարգի միջոցով